۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشانه های راشیتیسم یا نرمی استخوان


لازم است نشانه های بیماری راشیتیسم یا نرمی استخوان را در کودکان خود بررسی نموده و در صورت ابتلا سریعاً برای درمان اقدام نمایید زیرا در غیر این صورت در آینده کودکانی با قد کوتاه خواهید داشت. برخی از نشانه های این بیماری به این شرح است:

  • درد یا حساسیت در استخوان‌های بازوها، ساق پا، لگن یا ستون فقرات

  • رشد نامناسب و کوتاهی قد

  • شکستگی استخوان

  • گرفتگی عضلات

  • مشکلات دندانی مثل  تاخیر در ساخت دندان، سوراخ در مینای دندان،آبسه و نقص در ساختار دندان،کرم‌خوردگی دندان

  • ناهنجاری‌های اسکلتی، از جمله: شکل عجیب جمجمه، پاهای پرانتزی یا پاهایی که انحنای رو به بیرون دارند، برآمدگی در ناحیه‌ی دنده‌ها، برجسته شدن استخوان جناغ،ستون فقرات دارای انحنا و ناهنجاری‌های لگن

پیشگیری از بروز راشیتیسم

راهکار پیشگیری از ابتلا به راشیتیسم، شامل مصرف رژیم غذایی حاوی مقادیر کافی کلسیم، فسفر و ویتامین D است. به خصوص افرادی که مبتلا به اختلالات کلیوی هستند باید سطح کلسیم و فسفات خود را به طور مرتب مورد بررسی قرار دهند.

همچنین می توان با قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  از بروز بیماری راشیتیسم پیشگیری کرد. با توجه به خدمات بهداشت و سلامت ملی انگلستان (NHS)، شما فقط باید چند بار در هفته در طول ماه‌های بهار و تابستان دست‌های خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا از راشیتیسم یا نرمی استخوان پیشگیری نمایید.

اکثر بزرگسالان به اندازه‌ی کافی در معرض نور خورشید قرار دارند. مهم است توجه داشته باشید که اگر نور خورشید بیش از حد با پوست اصابت کند، می‌تواند به پوست شما آسیب برساند، بنابراین برای جلوگیری از سوختگی و آسیب دیدن پوست‌تان،‌ باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

پیشگیری از سرطان سینه


در حال حاضر هیچ روش قطعی برای جلوگیری از سرطان وجود ندارد تنها با برخی از  روش ها می توان امکان ایجاد آن را تا حدود کاهش داد. برخی از روش های پیشگیری از سرطان به این شرح است:

– دوری از الکل، الکل به شدت ریسک ابتلا به سرطان سینه را افزایش خواهد داد.

– کاهش وزن، افزایش وزن و توده های چربی، یکی از علل اصلی ایجاد سرطان سینه می باشد.

– ورزش کنید. : فعالیت های بدنی و ورزش می تواند تا حدود زیادی ریسک ابتلا به این سرطان را کاهش دهند.

– سعی کنید کودک‌تان را با شیر خودتان تغذیه کنید. خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی که به نوزادان‌شان شیر می‌دهند نسبت به مادرانی که به فرزندشان شیر نمی‌دهند، کم‌تر است.

– میزان مصرف هورمون را کاهش بدهید. مصرف‌کنندگان هورمون درمانی در معرض خطر بالای ابتلا به سرطان سینه هستند. اگر هورمون‌ها را برای از بین بردن علائم یائسگی مصرف می‌کنید، با پزشک‌تان در مورد مصرف کم‌ترین دوزی که برای کوتاه‌ترین مدت روی شما تاثیرگذار است، صحبت کنید.

بهتر است با افزایش آگاهی خود نسبت به سرطان سینه به تشخیص زودتر این بیماری و دستیابی به نتایج بهتر کمک نمایید. شما همچنین می‌توانید به گروه‌های مبارزه با سرطان سینه بپیوندید. اکتبر ماه ملی آگاهی نسبت به سرطان پستان و زمان خوبی برای پیوستن به یک گروه حمایتی سرطان پستان است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

بیماری فیستول مقعدی، علت و علائم بیماری، راه های تشخیص و درمان

ممکن است نام بیماری فیستول مقعدی به گوش همه افراد عادی جامعه شنیده نشده باشد. معمولاً افراد زمانی با این بیماری آشنا خواهند شد که خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به آن مبتلا شده باشد. به دلیل شدید بودن آسیب بافتی در صورت ابتلا به این بیماری ممکن است مراحل درمانی نیاز به صبر و مداومت فرد در پیگیری آن تا بهبودی کامل داشته باشد.
در واقع بیماری فیستول مقعدی پر دردسر و سخت درمان بوده و برای جلوگیری از عوارض احتمالی نیاز به پیگیری فوری دارد و بهتر است افراد به بهانه‌های مختلف سختی و یا طولانی بودن مراحل درمانی و یا ترس از مراجعه به پزشک روند درمانی خود را به تأخیر نینداخته و از پیگیری آن اجتناب نکنند.
قبل از آشنایی با خود فیستول نیاز است تا با شکل دقیق‌تری از مقعد آشنا شوید. قسمت انتهایی دستگاه گوارش به کانال مقعدی ختم خواهد شد که در حد فاصل بین دریچه حلقوی عضلانی داخلی و خارجی مقعد قرار گرفته است. در این فاصله میان دو حلقه غددی به نام غدد مقعدی قرار دارد که ترشحات خود را به داخل کانال مقعد تخلیه می‌کنند. بسته شدن هر یک از این غدد مقعدی می‌تواند منجر به ایجاد آبسه، چرک، عفونت و انسداد مسیر شود که زمینه ساز ابتلا به بیماری فیستول مقعدی خواهد بود.

بیماری فیستول مقعدی چیست؟

برای توصیف کلی بیماری فیستول مقعدی باید به یک نکته توجه نمود که این بیماری به شکل یک کانال دو طرفه غیر طبیعی است که بین دو سطح یا قسمت از بدن ایجاد خواهد شد. اگر فیستول از نوع مقعدی باشد کانال غیر طبیعی کانال مقعدی را به قسمتهای خارجی مانند سطح پوست با سوراخ دیگری به جز مقعد مرتبط خواهد کرد که منجر به نشت محتویات روده و مدفوع خواهد شد.با مسدود شدن مسیر غدد مقعدی و ایجاد آبسه و عدم توجه به درمان آن عفونت در ناحیه پیش روی کرده و سطح بافتی بیشتری را تخریب می‌کند که در نهایت فیستول مقعدی به سبب این عفونت درمان نشده در اطراف مقعد بروز کرده و با پیشرفت آن به سطح پوست سر باز خواهد کرد. البته بسته به محل و عضلات درگیر شده در این کانال غیر عادی و بسته به عمق و وسعت آن می‌توان فیستول‌های مقعدی را به انواع مختلفی تقسیم نمود.

علت ایجاد فیستول مقعدی چیست؟

معمولاً فیستول مقعدی به دنبال یک آبسه مقعدی درمان نشده ایجاد می‌شود به صورتی که نیمی از افراد مبتلا به آبسه مقعدی در نهایت دچار بیماری فیستول مقعدی خواهند شد. ولی در مواردی ممکن است علل خاص دیگری در ایجاد آن نقش داشته باشند که عبارت اند از:

  • ابتلا به بیماری کرون که یک بیماری التهابی گوارشی است با علایمی چون دردهای شکمی، کاهش وزن از دست رفتن اشتها تهوع و استفراغ بروز خواهد کرد که در یک چهارم موارد ابتلا به فیستول مقعدی نقش دارد.
  • ابتلا به دیورتیکولیت به شکل کیسه‌های کوچک عفونی که در دیواره روده بزرگ ایجاد می‌شوند.
  • ابتلا به بیماری هیدر آدنیت چرکی که با عفونی شدن غدد عرق باعث زخم شده و اگر غدد مقعد درگیر آن شود با بروز عفونت سطحی و یا عمقی منجر به فیستول خواهد شد.
  • عوارض ناشی از جراحی در حدود ناحیه مقعد می‌تواند در زمان درمان آبسه یا زایمان طبیعی سخت و موارد مشابه زمینه‌ساز ایجاد فیستول مقعدی در فرد و تغییراتی در بافت ناحیه باشد.
  • ابتلا به بیماری سل نیز که بیشتر ریه را درگیر عفونت باکتریایی می‌کند ممکن است در قسمت‌های دیگری از بدن از جمله راست روده نیز ایجاد شده و با بروز آبسه منجر به فیستول گردد.
  • ابتلا به برخی بیماری‌های جنسی مانند کلامیدیا یا سیفلیس نیز احتمال ایجاد فیستول مقعدی را افزایش می‌دهند.
  • سرطان نیز با تغییر شکل سلول‌ها می‌تواند زمینه ساز آغاز این بیماری باشد.
  • تغییر شکل سلولی ناشی از زخم حاصل از ضربه و تروما نیز می‌توانند باعث ایجاد فیستول مقعدی شوند.

درمان بیماری فیستول مقعدی چیست؟

از آن جایی که آسیب بافتی شدید در سطح پوست و مقعد در بیماری فیستول به راحتی قابل بازگشت نیست این بیماری با درمان‌های دارویی یا خانگی رفع نخواهد شد بلکه برای کنترل آن و امکان ترمیم مجدد فیستول لازم است تا حتماً تحتعمل جراحی قرار بگیرد. جراحی فیستول مقعدی از دیرباز به روش‌های مختلفی به نام استن، پلاگین بیولوژیکی، روش فلپ آدوانسمنت و فیستولوتومی قابل انجام بوده است.اما این جراحی‌ها می‌تواند کمی سخت بوده و یا با عوارضی چون بی اختیاری گاز و مدفوع همراه باشد. سختی روش درمانی و استرس ابتلا به بی اختیاری روده باعث می‌شود تا بسیاری از افراد از درمان فیستول مقعدی خود منصرف شده و روند درمان را مرتب به تأخیر انداخته و در نتیجه باعث تشدید آسیب بافتی ناحیه و افزایش احتمال بازگشت بیماری حتی پس از درمان شوند.

با به روی کار آمدن روش‌های نوین درمان دیگر جای نگرانی وجود ندارد. امروزه با وجود ابداع درمان فیستول مقعدی به روش VAAFT این امکان فرآهم شده تا فرد بتواند یک جراحی بدون درد و خونریزی و سرپایی را تجربه کند. همچنین با وجود درمان فیستول مقعدی با لیزر با کمک اشعه لیزر آسیب به بافت سالم اطراف ناحیه فیستول محدود شده و با کمک خاصیت ترمیمی هم زمان اشعه روند بهبودی فرد کوتاه خواهد شد. در مدت زمان کوتاهی به کار و فعالیت روزمره خود بازگشته و می‌تواند زندگی عادی خود را داشته باشد. احتمال ابتلا به عفونت و یا بیماری‌های منتقل شونده از راه خون نیز محدود شده و در نهایت احتمال ابتلا به عوارضی چون بی اختیاری روده محدود خواهد شد.

اما باید این نکته را در نظر داشت که بیماری فیستول مقعدی بسیار سخت درمان بوده و هر نوع روش جراحی اعم از لیزری و یا سنتی نمی‌تواند تضمینی برای عدم بازگشت بیماری و یا عدم نیاز به جراحی مجدد و بهبودی کامل فرد شود. درمان این بیماری نیازمند مداومت در درمان و پیگیری تا بهبودی کامل است.

منبع برای مطالعه بیشتر : http://bichashk.com/blog/fistula/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

مزیت و معایب عاشق های مجازی


امروزه به سبب افزایش فعالیت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی، و تمایل افراد به رابطه های اجتماعی امکان ایجاد عشق های  بسیار افزایش یافته اما این علاقه و عشق ها مانند هر رابطه ی دیگری دارای مزیت ها و معایبی هستند که در ادامه به آنها اشاره کنیم.

مزیت‌های رابطه و عشق مجازی

  • آشنایی با افراد مختلف : امکان آشنایی با افرادی که شانس ملاقات با آنها را پیش از این هرگز نداشتیم.

  • اعتماد به نفس : اگر اعتماد به نفس نداریم، لکنت زبان داریم یا گاهی زبان‌مان می‌گیرد، در اینترنت هیچ کدام آشکار نمی‌شوند. بنابراین می‌تواند به تقویت اعتماد به نفس کمک کند.

  • تامل در صحبت ها : چون باید بنویسیم، بهتر درباره‌ی ایده‌ها و درونیات‌مان فکر می‌کنیم.

  • امکان ویرایش :   امکان ویرایش چندباره‌ی گفته‌هایمان را داریم.

  • معرفی بهتر : اگر خوب می‌نویسیم، احتمالا بهتر از دنیای واقعی می‌توانیم خودمان را معرفی کنیم و جلوه دهیم.

اشکالات رابطه و عشق مجازی

  • بیشتر وقت‌ها واقعیت‌ها برای‌مان مهم نیست. مثلا در دنیای واقعی وقتی با همکارمان مشکل پیدا می‌کنیم، پیگیری می‌کنیم تا ببینیم آیا مشکل شخصی دارد اما در دنیای مجازی به‌ ندرت چنین کاری می‌کنیم. همچنین اغلب باور دارند می‌توانند به‌راحتی طرف مقابل را با دیگری جایگزین کنند.

  • عدم حس واقعی : ممکن است ما عادت داشته باشیم از حرکات بدن، نشانه‌های فیزیکی و تماس چشمی بسیار استفاده کنیم، چنین امکانی در ارتباط آنلاین وجود ندارد. شکلک‌ها و ایموجی‌ها کمی به انتقال روشن‌تر پیام کمک می‌کنند اما هیچ چیز جای لبخند حقیقی یا دیدن چهره‌ی غمگین افراد را نمی‌گیرد.

  • بدون نشانه‌های فیزیکی، ممکن است به‌ راحتی فریب بخوریم.

  • عدم انتقال صحیح : ممکن است نتوانیم به درستی منظور خود را منتقل نماییم.

  • عدم معرفی صحیح : معمولا  آدم ها در دنیای واقعی بهتر خود را معرفی می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

باورهای مخرب رفتارهای عاشقانه


بروز رفتار ها در ابتدای رابطه و یا ازدواج بی ارادی است و به صورت خودکار روی میدهد، چند لحظه به رابطهی خود در روزهای اول توجه کنید.انتخاب و درست کردن یک کارت دعوت بی‌نظیر و بی‌نقص؛ درست کردن شیرینی مورد علاقه‌اش که همیشه از آن حرف می‌زد؛ ماساژ دادن او. چه عاملی باعث می شود که با گذر زمان از میزان عشق و علاقه شما کاسته شده و رابطه ی شما دچار تغییر شود.برخی از مهمترین باورهای و رفتار ها که موجب تخریب رابطه ی شما می شود به این شرح است:

1. باور «کم اهمیت»دادن :

همه‌ی افراد دوست دارند که همسران‌شان، نه‌تنها در ابتدا و شروع رابطه، بلکه تا پایان عمر، برای آنها ارزش قائل شوند. چه چیزی می‌تواند مهم‌تر از این باشد که همسرتان احساس کند باارزش و دوست داشتی است؟

2.  از آنجا که چشمه‌ ی رفتارهای عاشقانه در ابتدا جوشان است، بنابراین در آینده هم به همین منوال خواهد بود

بیشتر زوج‌ها به این حرف اعتقاد دارند. آنها می‌گویند، «اگر برای اینکه عشقم را ثابت کنم، باید این همه تلاش کنم، پس حتما مشکلی در این رابطه هست.» یا « آیا عشق به خودی‌خود مشخص نیست؟» بسیاری از مردم فکر می‌کنند، این گونه برنامه‌ریزی‌ها و رفتارهای عاشقانه از دل مسائل مختلف به‌وجود می‌آید و لازم نیست خودشان برنامه‌ریزی خاصی در این مورد داشته باشند. اما باید گفت گاهی اوقات برنامه‌ریزی خاص در این زمینه موجب افزایش رفتارهای عاشقانه می‌شود. در واقع برنامه‌ریزی برای انجام دادن رفتارهای عاشقانه، شرایط بهتری در حفظ علاقه به‌وجود می‌آورد.

3. عدم تلاش برای عشق

بسیاری تصور می کنند برای عشق نیازی به تلاش کردن نیست در صورتی که برای رسیدن به عشق نیازمند تصحیح دائم مهارت‌های اصلی حفظ رابطه می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

تشخیص عشق واقعی


هرکس برای عشق و دوست داشتن تعاریف متفاوتی را ارائه میدهد برخی می گویند عشق به این معنی است که هیچگاه مجبور به عذرخواهی کردن نشوید. نویسنده‌ی کتاب «بدن زنان- حکمت زنان»، «عشق واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که شما به‌اندازه‌ی کافی به طرف مقابل‌تان اجازه می‌دهید که با داشتن امکانات و زمان لازم، به آن‌ چیزی که می‌تواند باشد، تبدیل شود».

9 روش برای تشخیص عشق واقعی

۱. احساس خوبی دارید : یک رابطه‌ی خوب، یک احساس خوب و شادی را برای‌ شما به ارمغان می‌آورد.


۲. دوست دارید که زمان‌ را با او سپری کنید: نیازی ندارید که با دیگران باشید یا برای دوری از یکدیگر دنبال بهانه نمی‌گردید. شما از تمام لحظه‌هایی که باهم هستید لذت می‌برید. حتی اگر ساکت باشید.


۳. به او احترام می‌گذارید : از شنیدن درباره‌ی شریک‌تان به خود می‌بالید و چیزهایی شبیه به این می‌گویید: «همسر من در خوانندگی و ترانه‌سرایی بی‌نظیر است». اگر متوجه شدید که مدام دارید درباره‌ی خودتان حرف می‌زنید، شما به همسر یا روابط‌‌تان توجه نکرده‌اید.

۴. افکار شریک زندگی‌تان برای‌تان جالب است : شما درباره‌ی موضوعاتی که برای‌تان مهم است نظر همسرتان را می‌پرسید. اگر با شما هم‌نظر نبود هم اشکالی ندارد.


۵. ویژگی‌های غیرعادی شریک‌تان را می‌پذیرید :همه‌ی افراد ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. حتی شما! اگر شریک‌تان ویژگی دلپذیر یا تحمل‌ پذیری داشت، حال شما خوب است. اگر این ویژگی شما را آزار می‌دهد، باید در نوع رابطه‌تان دقیق شوید.


۶. احساس امنیت می‌کنید  : هراسی برای از دست دادن او ندارید.


۷. برای باهم بودن توضیحی ندارید :  بسیاری از مردم به‌دلیل اینکه زندگی‌شان را باهم هماهنگ کرده‌اند مجبورند که در کنار یکدیگر باشند. اما از خودتان بپرسید آیا واقعا دوست دارید که باهم باشید. اگر جواب مثبت بود، پس به این باهم بودن ادامه دهید. اما اگر جواب منفی است پس مشکلی وجود دارد. ممکن است شما آماده نباشید.


۹. عدم مقایسه با دیگران : همیشه افرادی زیباتر، باهوش‌تر و خوش‌اندام‌تر از همسر شما وجود دارند. اما شما نگران نیستید، زیرا دوست دارید که با او باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
توبا ترنمی

کلینیک لیزر|دکتر علیرضا زارعی|درمان بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول و کیست مویی





آیا شما یکی از مبتلایان بیماری های نشیمنگاه همورئید، شقاق، فیستول و یا کیست مویی هستید؟لازم است خدمت شما عزیزان عرض کنم بسیارری از افرادی که مبتلا به بیماریهای مقعد می شوند تا مدتها از این بیماری به خاطر خجالت در بیان آن رنج می برند، در صورتی که مراجعه نکردن افراد مبتلا به بیماریهای نشیمنگاه به دکتر بعلت ترس و خجالت به پزشک فقط روند درمانی آنها را سخت تر و پیچیده ترمی کند، در صورتی که امروزه با پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی و درمان بیماریهای ناحیه مقعد به راحتی در کمتر از یک ساعت به صورت سر پایی و بدون بی هوشی با بی حسی موضعی با روشهای جدید از جمله لیزر که امروزه در تمامی دنیا رایج شده است قابل درمان است و شما به راحتی می توانید بعد از عمل به محل کار خود ویا امور زندگی خود برگردید،از این رو بنده دکتر علیرضا زارعی علائم بیماری همورئید، شقاق ،فیستول، و کیست مویی را در اختیار شما قرار می دهم تا در هنگام مشاهده این علائم سریعا به پزشک مراجعه فرمائید.

ادامه مطلب در اینجا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

درمان بیماری های کلورکتال توسط مجربترین پزشک متخصص بواسیر ، فیستول ، شقاق ، کیست مویی با لیزر در کلینیک نوین

درمان بیماری های کلورکتال توسط مجربترین پزشک متخصص بواسیر ، فیستول ، شقاق ، کیست مویی با لیزر در کلینیک نوین


بیماری های کلورکتال و بیماری های مقعدی با شیوع گسترده ای در میان افراد جوامع امروزی در حال مشاهده است. تغذیه و سبک زندگی غلط می تواند به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز این بیماری ها مطرح باشند.








بیماری های مقعدی نظیر بواسیر ، شقاق ، کیست مویی و فیستول مهلک و کشنده به حساب نمی آیند ولی عوارض و مشکلاتی به همراه دارند که میتواند کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و روند زندگی عادی آنها را مختل کند. اثرات دراز مدت این بیماری ها هم در اثر عدم درمان می تواند بر میزان مشکلات بیفزاید.

برای فرد خود بیماری طبیعتا ناخوشایند است و درمان آن به مراتب مشکل تر.

به همین دلیل با بهره گیری از به روز ترین دانش و پیشرفت های دنیای پزشکی و با پایبندی به اصول و اخلاقیات پزشکی مجموعه ای را گردآوری کرده ایم تا خدمات درمانی بیماری های کلورکتال و مقعدی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما ارائه دهیم.

مراجعه به بهترین دکتر متخصص برای درمان، درمان بدون بستری و بیهوشی،انجام عمل با بیحسی، درمان بدون درد و خونریزی،  ارائه ی خدمات درمانی تخصصی توسط بهترین پزشکان متخصص در زمینه ی انواع بیماری های مقعدی.….. همه و همه را می دانیم که شما به دنبال چه هستید.

کلینیک نوین هر آنچه در فکر شماست را فراهم کرده و با ارائه ی خدمات درمانی و پزشکی در زمینه ی تشخیص و درمان انواع  بیماری های مقعدی با انتخاب بهترین و موثرترین روش های درمانی از جمله لیزر و با حضور بهترین پزشک متخصص کلورکتال ، دارای بورد تخصصی جراحی  و عضو هیئت علمی دانشگاه ، برای همیشه به مشکلات مقعدی شما پایان می دهد.

منبع: http://jarah.clinic/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

ونک لیزر|درمان هموروئید ،بواسیر، شقاق ،فیستول ،کیست مویی با لیزر

کلینیک ونک لیزر تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی بیماری های نشیمنگاهی زیر نظر بهترین پزشک متخصص هموروئید ( بواسیر ) ، فیستول ، شقاق و کیست مویی

آمارها و گزارشات دنیای پزشکی حاکی از آن است که بیماری های نشیمنگاهی یا مقعدی با شیوع بالایی در حال گسترش است و هر روز بر شمار تعداد مبتلایان به آن اضافه می شود.

وظیفه ی جامعه ی پزشکی در چنین شرایطی طبیعیست سنگین تر شود و این وظیفه چیزی جز ارائه ی خدمات درمانی موثر و قطعی در این زمینه نیست.





بیماری های مقعدی کشنده و مهلک نیستند ولی می توانند کیفیت زندگی ما را به شدت کاهش دهند و به عنوان یک مشکل آزاردهنده می توانند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کنند.

اگر برای درمان بیماری هایی مثل بواسیر ، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال یک کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک ونک لیزر یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست.

ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اخلاق پزشکی سرلوحه ی کار ما و حفظ سلامتی شما بالاترین رسالت و هدف ماست. انتخاب یک دکتر متخصص خوب می تواند شما را برای همیشه از شر بیماری ها و مشکلات مقعدی رها کند.

و اما چرا کلینیک ونک لیزر را به شما معرفی کرده ایم:

  • ارائه ی خدمات تشخیصی و درمانی در زمینه ی انواع بیماری های مقعدی توسط پزشکان مجرب خانم و آقا

  • بهبود سریع بیماری های مقعد بدون نیاز به انجام بستری و بیهوشی

  • ارائه ی خدمات درمانی تخصصی به وسیله ی لیزر

  • حضور بهترین تیم پزشکی و کادر درمانی مجرب

  • ارائه ی تمامی خدمات درمانی تحت بی حسی کامل

  • ارائه ی درمان قطعی  در 1 جلسه مراجعه به کلینیک

  • منبع: http://vanaklaser.ir/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی

انواع تابلوهای تبلیغاتی

ساخت لوگو و نمایش دادن آن توسط تابلو های تبلیغاتی، یکی از موثرترین راهکارها برای جلب مشتری و رونق کسب و کار برای مراکز تجاری، تولیدی و...می باشد. این امر موجب معرفی برند، محصولات و عملکرد فعالیت شما می گردد که این امر زمینه را برای افزایش ارتباط شما با مشتریان فراهم می آورد.





تابلوسازی چیست؟
به فرآیند طراحی و تولید تابلو های تبلیغاتی، فروشگاهی و …. تابلوسازی گفته می شود. این عمل به زیر شاخه های مختلفی تقسیم شده است و با توجه به پیشرفت روز افزون علم و فناوری به اشکال مختلفی قابل تولید است که در ادامه به معرفی انواع این محصول می پردازیم:
انواع تابلوسازی
انواع تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده بدین شرح است:
تابلوی چلنیوم
این تابلو زیباترین و پر تقاضا ترین نوع تابلو های امروزی می باشد که به شکل حروف هایی برجسته ساخته می شود. این حروف در رنگ های متفاوت و با استفاده از لایه چلنیوم ( رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی و سفید) تولید شده است، همچنین می توان جهت افزایش زیبایی و جذابیت محصول درون حروف و یا زیر هر کدام از نور هایی با رنگ زیبا استفاده نمود. این حروف روی هر سطحی قابل نصب هستند.
تابلوی پلاستیکی
این نوع تابلو مانند نمونه قبل شامل حروف برجسته می باشد که این بار از جنس پلاستیک ساخته شده اند که این امر جذابیت و درخشش تابلو را افزایش داده ولی موجب می شود تابلو از کناره ها به خوبی خوانایی نداشته باشد.این تابلو در رنگ های متنوع و دلخواه قابل دسترسی است و برای زیر سازی آن می توان از هر متریالی استفاده نمود.
تابلوی فلزی
این تابلو نیز مبتنی بر ساخت حروف برجسته می باشد با این تفاوت که این بار از فلز برای ساخت این حروف استفاده شده است. تابلوهای فلزی اجازه نوردهی به شخص را  نمی دهند همچنین برای نصب این تابلو ها از پایه های استفاده می شوند که به سطح پیچ خواهند شد، این پایه فاصله ای را ایجاد خواهند نمود که می توان در آن، از نور های رنگی استفاده نمود و اگر نمی خواهید این فاصله ها را با نور پر کنید می توانید از حروف فیبری نر و ماده استفاده کرد تا حروف کاملا روی سطح قرار بگیرد.
تابلوی رینگی
این تابلو ترکیبی از تابلوی فلزی و پلاستیکی می باشد بدین صورت که جهت زیبایی بیشتر حروف از جنس فلز تولید می شوند و جهت ایجاد فضا برای عبور نور از یک لایه پلاستیک بر روی آنها استفاده شده است. همچنین یک لایه پلاستیک در زیر حروف استفاده شده است که موجب می شود نوری که از زیر سطوح عبور می کند بسیار زیباتر باشد.
تابلوی ال ای دی ثابت
این تابلو زیبا و جذاب  توسط چراغ های ال ای دی کوچک ساخته شده اند و هر طرحی روی آنها قابل اجرا است.
تابلوی ال ای دی روان
این تابلوها در دو مدل تکرنگ و مولتی کالر عرضه می شوند، بر روی این تابلوها می توان هر مدل نوشته ای را با هر افکتی به نمایش گذاشت. در تابلوهای تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی است و می توان حروف را با هر رنگی مورد استفاده قرار داد اما در تابلوهای مولتی کالر شما یک تلویزیون کامل در اختیار دارید که می توانید هر فیلمی یا طرحی را به نمایش بگذارید.
تابلوهای کوچک و روان حکی
این تابلوهای کوچک به عنوان تابلوی راهنما مورد استفاده قرار می گیرند و در این تابلوها از شیشه به عنوان زمینه استفاده شده است و قاب آن از جنس پلکس ساخته شده و برای قرار دادن نورهای ال ای دی مورد استفاده قرار میگیرد.برای جذابیت بیشتر از چهار طرف بر روی این تابلوها نور تابیده می شود و طرح روی آنها تک رنگ خواهد بود.
تابلوهای استیل
از این مدل تابلوها جهت حک کردن نام شرکت و قرار دادن آن در ورودی استفاده می شود. این قاب در مدل قاب دار و ساده و یا در رنگ طلایی و نقره تولید می شود همچنین برای ساخت این مدل می توان حروف را روی پلکسی برش زده و روی استیل قرار داد.
تابلو با لامپ های نئون
همان طور که از نام آن پیداست جهت ساخت این تابلو از لامپ های نئون بهره می برند. این تابلوها به علت به کار بردن نور های رنگی بسیار زیبا و جذاب هستند.
تابلوسازی بنر
این تابلو از ساده ترین مدل است که توسط پایه های فلزی، بنر و نور ( از بیرون ) ساخته می شود. بر روی این مدل تابلو می توان هر عکس یا نوشته ای را چاپ نمود. این محصول بسته به کیفیت چاپ محصول، جنس و ضخامت بنر در قیمت های مختلفی عرضه می شود.
تابلوی فلکس ( بدون نور )
در این مدل تابلو هیچ محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ وجود نداشته و می توان ان را روی شاسی آهن یا قاب ورق گالوانیزه نصب نمود همچنین می توان جهت تنوع نور را از بیرون بر روی آن اعمال نمود.
تابلوی فلکس ( نور از پشت )
این تابلوی پرطرفدار و زیبا از جنس فلکس ساخته می شود با این تفاوت که قاب آن را دارای عمق بیشتری نسبت به دیگر تابلوها بوده و قابلیت قرار گیری لامپ مهتابی یا smd را دارا است.
تابلوی بک لایت
این تابلو به تابلوی فضا بسته اطلاق می شود و کیفیت نمایش بسیار بالایی دارد. این تابلوها به طور معمول دارای قاب هستند که از پشت تصویر نور را آن تابیده می شود همچنین می توان قاب را حذف نموده و از  چهارپایه با روکش آلومینیوم و استفاده از شیشه به جای طلق برای استحکام کار استفاده نمود. برای ایجاد نور می توان از لامپ های مهتابی یا smd و برای قاب دور آن نیز میتوان از تابلوهایی از جنس چوب، آلومینیوم و پلکس استفاده نمود.



کاربرد تابلو سازی
تابلوسازی می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی رونق کسب و کار شما داشته باشد.و افزون بر تبلیغات بر روی کلاس کاری شما نیز اثرات مثبت دارد.
معرفی شرکت یا مجموعه
معرفی محصولات
افزایش تعداد مشتریان
افزایش ثبات و کلاس کاری
افزایش جذابیت و زیبایی محیط کار
منبع: http://www.nikantnt.com/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
توبا ترنمی